Notice: Trying to get property 'display_name' of non-object in /home/osimagn/public_html/wp-content/plugins/wordpress-seo/frontend/schema/class-schema-person.php on line 152

Notice: Trying to get property 'user_email' of non-object in /home/osimagn/public_html/wp-content/plugins/wordpress-seo/frontend/schema/class-schema-person.php on line 230

Notice: Trying to get property 'display_name' of non-object in /home/osimagn/public_html/wp-content/plugins/wordpress-seo/frontend/schema/class-schema-person.php on line 236
Oldal kiválasztása

A magnéziumhiányt nehéz diagnosztizálni, mivel rendkívül sokféle tünetet és egészségügyi problémát okozhat. Nehéz azt is megvizsgálni, hogy egy személy elegendő magnéziummal rendelkezik-e a testében. A vérvizsgálatok általában nem célravezetőek, mivel a szervezetben található magnéziumnak körülbelül 1% -a van jelen a vérben. A legtöbb magnézium a csontokban, az izmokban és a szervekben van.

TIPP: Tudja meg, hogy Ön magnéziumhiányos-e!

Töltse ki magnéziumszükséglet kalkulátorunkat, a megadott válaszai alapján megmondjuk, hogy Ön mennyire magnéziumhiányos, valamint mg-ra pontosan mennyi az Ön magnéziumszükséglete, sőt! A kalkuláció végére két ajándékot is tartogatunk az Ön számára.
Kattintson a magnéziumkalkulátorért ide!

Sokan nincsenek tisztában vele, hogy mennyire fontos a magnézium a szervezetének. Ez az ásvány felelős körülbelül 300 metabolikus folyamatért a szervezetben.

Sok ember a szorongással, álmatlansággal és izomgörcsökkel társítja a magnéziumhiányt. A magnézium az energiatermeléshez is szükséges a szervezetben, és ragyogó segítség a fáradtság leküzdéséhez. A szívelégtelenség is javulhat magnézium hatására.

Íme 6 jel, amely magnéziumhiányra utal

Izomproblémák: A magnéziumhiány egyik első jele: görcs, szorongás, fájdalom vagy izomfeszülés. Ez lehet fájdalmas lábszárgörcs, vagy az izmok rángatózása a szemed alatt. Az izomfájdalmak magnéziumhiány következményei lehetnek, különösen, ha a testmozgás után még napokig fáj az izom. A nőknél a fájdalmas menstruációs görcsök a magnéziumhiány egyik gyakori jelei lehetnek.

Idegrendszeri problémák: A szorongás, a görcs, a feszültség és a fáradékonyság, mind a magnéziumhiány jelei. Alapvetőenalm alacsony stressz tolerancia. A magnézium hiánya lehetetlenné teszi, hogy este lazítsunk, hogy elaludjunk. A gyermekek hiperaktivitása és nyugtalansága is részben a magnéziumhiány következménye lehet.

Szív problémák.: A magnézium szükséges a szív normális működéséhez. A szívritmuszavar, és az izomgörcs (ami anginához vezet) mind a magnéziumhiánnyal kapcsolható össze. Magnéziumra szükség van az egészséges vérnyomás fenntartásához, és sok esetben a magas vérnyomás a magnézium-bevitellel segíthető.

Fog- és csontproblémák: Ez nem meglepő, tekintve, hogy a szervezetben lévő magnézium nagy része a csontokban található. A hosszú távú magnéziumhiány növeli a csontritkulás kockázatát. Sokkal többre van szüksége az erős csontokhoz, mint csak kalciumra. Ezért minden jó csonterősítő táplálékkiegészítő magnéziumot és más ásványi anyagokat is tartalmaz. A magnézium, valamint a B6-vitamin segít csökkenteni a kalcium kövek kialakulásának kockázatát a vesékben. A fogszuvasodás és a törött csontok lassú gyógyulása szintén a magnéziumhiány lehetséges tünetei.

verInzulinrezisztencia: Magnézium szükséges ahhoz, hogy az inzulintermelés hatékonyan működjön a szervezetben. A nem megfelelő inzulinfunkciójú emberek metabolikus szindrómában szenvednek, más néven X-szindróma vagy pre-diabetes. Ezek a körülmények sokkal nehezebbé teszik a fogyást, főként a fáradtság, a hypoglykaemia és az intenzív cukor vagy szénhidrát kívánása miatt. Az inzulinrezisztencia makacs súlygyarapodást okoz a has körül, és ez növeli a zsíros máj kockázatát.

Hormon-egyensúlyhiány: A férfiaknál a magnéziumhiány hozzájárulhat a tesztoszteronhiányhoz, nőknél pedig hozzájárulhat a túlzott tesztoszteron termeléshez, ami az arcszőrzet túlzott megnövekedésével és hajhullással járhat. A nőknél ezek a tünetek gyakoriak a policisztás petefészek szindrómánál (PCOS), ami a meddőség egyik gyakori oka.

Hogyan kerülheti el a magnéziumhiányt?

 mg2Kis mennyiségű magnézium megtalálható a zöld leveles zöldségekben, diófélékben, magokban és vörös húsban. Ha azonban a fent felsorolt tünetek valamelyikét észleli, ezek az élelmiszerek nem tartalmaznak elegendő magnéziumot ahhoz, hogy azokat orvosolja. Mivel nincsenek hatékony laboratóriumi vizsgálatok a magnézium hiányának ellenőrzésére, a legjobb dolog, ha magnézium-táplálékkiegészítőt veszünk és figyelünk a tünetek javulására. Minden nap egészséges, tápanyagban gazdag élelmiszereket fogyasszunk, illetve a helyileg alkalmazott magnézium táplálékkiegészítők gyors és megbízható megoldást kínálnak ezen ásványi anyag pótlására. Ilyenek az Ősi Magnézium termékek is, melyek nagy mennyiségű elemi magnéziumot juttatnak a szervezetbe, a bőrön keresztül.

Ismerje meg az Ön napi magnéziumszükségletét!

Kalkulátorunk segítségével Ön megtudhatja, hogy magnéziumhiányos-e, valamint a pontos napi magnéziumszükségletét is megadjuk Önnek. Kattintson a magnéziumkalkulátorért ide![expert_testimonial_article id=”5212″]